zaterdag 14 september 2013

Open Dag Vrijmetselarij Suriname



Vandaag op 14 september 2013 opende de Surinaamse loges haar deuren aan de Van Idsingastraat / hoek Kwattaweg voor het publiek. Het publiek kon vrijelijk een kijkje nemen in de Tempel - of ook wel Werkplaats genoemd - en in diversse andere ruimten.
In de Tempel werd een video vertoond met een interview met onze voormalige Grootmeester. 
In de Comparitieruimte was een tentoonstelling ingeruimd met allerlei maçonnieke voorwerpen.
De bezoekers hadden ruimschoots de gelegenheid om vragen te stellen aan een van de diverse  meester-vrijmetselaren die aanwezig waren onder het genot van een drankje en een snack.

Fijn dat er grote belangstelling was. Het is goed dat de Surinaamse vrijmetselarij zich - iedere keer weer - aan het publiek laat zien wie zij is en waar zij voor staat.  Zie daartoe ook het gisteren verschenen interview met de Grootmeester van de Surinaamse Vrijmetselarij Rob Buth .

Hieronder een kleine beeldimpressie van vandaag:



Parkeerplaats aan de achterzijde.  In linkergebouw zit de Tempel en in het rechter gebouw de "Kroeg".

De vaandels van de drie Surinaamse vrijmetselaars loges.
 Vrijmetselaars Tempel Paramaribo. Dag voor belangstellenden 14 september 2013
De binnenplaats van het logegebouw Suriname


 De binnenplaats met de acasiaboom




 De hoofdingang aan de Kwattaweg. Wordt weinig gebruikt.


Natuurlijk even een interviewtje

en aangenaam verpozen




We mogen terugkijken op een geslaagde dag.




2 opmerkingen:

  1. Ik was op zoek naar hulp op internet om mijn ex-man terug te krijgen nadat hij 5 maanden geleden van me scheidde, ik kwam zoveel getuigenissen van verschillende mensen tegen en ze hebben het allemaal over deze geweldige man genaamd Doctor ODIBOH DADA over hoe hij hen hielp red hun huwelijk en relaties en ik neem ook contact met hem op via zijn e-mail (odibohsolutionhome@gmail.com) en leg hem mijn probleem uit en hij heeft het goed gedaan door me te helpen mijn gescheiden man binnen 3 dagen terug te krijgen en later werd ik zwanger voor hem, want we zijn 6 jaar getrouwd geen zwangerschap .. ik geloof nooit dat zoiets als dit mogelijk kan zijn maar nu ben ik er een levend getuigenis van omdat dokter ODIBOH DADA mijn geliefde daadwerkelijk terugbracht en me ook hielp zwanger te raken , Als je relatieproblemen hebt of een probleem met het leven zelf, neem dan contact op met dokter ODIBOH DADA voor hulp via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838. Dan beloof ik je dat je tenslotte, net als ik, redenen zult hebben om te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How To Get Your Ex Lover/Partner/Boyfriend/Girlfriend/Wife Or Husband Back

    It breaks my heart to know that people are hurting so badly that they are desperate to get their love lives back. For anyone hurting right now, I want you to worry no more for your Ex lover/partner will come back to you so you can feel whole again and I truly mean that. When my wife left me, Lord Zakuza was the man I contacted that helped me to get my wife back with his powerful spell within 48 hours and I can never forget the day I meant Lord Zakuza for he's spells perform GREAT MIRACLES. Get in touch with Lord Zakuza now for he's like a God on earth that can get your EX lover back within 48 hours with his powerful spell. You can go get in touch with him through the below details.


    WhatsApp/call/text: +1 740 573 9483
    Website via: lordzakuzaspells.com
    Email via: Lordzakuza7 @ gmail. com

    BeantwoordenVerwijderen